منو وبلاگ
امیر المؤمنین علی (ع) فرمود:: بزرگترین و مهمترین تکلیف الهی نیکی به پدر و مادر است.
نويسندگان
عناوین مطالب.
دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهشت دختران و آدرس http://hejabefatemeh.loxblog.com/ 

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما

لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مترجم سایت

گروه اجتماعی: رئيس اداره تبليغات اسلامی بشرويه به بانوان و دختران توصيه كرد كه با رعايت حجاب و عفاف و پژوهش در آموزه‏های دينی و فقهی از سيره رفتاری حضرت معصومه(س) الگو بگيرند و در راه احيا‌ و جهانی شدن فرهنگ حجاب و عفاف تلاش كنند.

 
به گزارش خبرگزاری بين‏المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان جنوبی، حجت‏الاسلام غلامرضا بهشتی‏فر، رئيس اداره تبليغات اسلامی بشرويه شب ‏گذشته، ۱۶ شهريورماه در همايش بزرگ دختران نمونه اين شهرستان با اشاره به ويژگی‏ها و سيره زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: يكی از ويژگی‏های آن حضرت شباهت جايگاه مقام ايشان با حضرت فاطمه ‏زهرا(س) است و همانگونه كه خداوند حضرت زهرا(س) را شفيع پيروان حق قرار داده، حضرت فاطمه‏ معصومه(س) را هم در شفاعت مسلمانان دخيل كرده است.
وی افزود: هر كسی به اين بانوی بزرگوار توسل جويد و راه و رسم زندگی ايشان را الگوی خود قرار دهد مورد شفاعت اين بزرگوار قرار می‌گیرد.
رئيس اداره تبليغات اسلامی بشرويه با اشاره به اهداف سياسی ـ اجتماعی هجرت حضرت علی‏بن ‏موسی‌الرضا(ع) از مدينه به‌سوی خراسان گفت: علی‏رغم فشار دستگاه غاصب عباسی برای دور كردن امام رضا(ع) از مدينه، آن حضرت در اين سفر در محافل و مجالسی كه مردم به استقبال می‏آمدند حقانيت امامت و ولايت را ثابت می‏كرد و خود را از دخالت در امور حكومت دور می‏دانست.
حجت‏الاسلام بهشتی‏فر اظهار كرد: يكی از اهداف سفر حضرت فاطمه معصومه(س) از مدينه به‌سوی خراسان دفاع از تنها حجت خدا در زمان خويش يعنی علی‌بن موسی‏الرضا(ع) بود و در راه پيروی از ولايت‏ فقيه زمان خود جان خويش را فدا كرد كه بزرگترين الگوی معرفت‌شناسی و ولايت‏پذيری است و ‌به همين مناسبت زيارت‏نامه ايشان در پيشگاه خداوند در رديف محبوب‏ترين بانوان فداكار راه حق و حقيقت به‌شمار می‏رود.
وی ادامه داد: از مهم‏ترين دلايل مقام والای اين بانوی بزرگوار عبادت، اطاعت و بندگی خدا و عفت و پاكدامنی آن حضرت است كه بهترين الگو و نمونه برای بانوان جهان به‌خصوص دختران جامعه اسلامی است.
رئيس اداره تبليغات اسلامی بشرويه به بانوان و دختران توصيه كرد كه با رعايت حجاب و عفاف و پژوهش در آموزه‏های دينی و فقهی از سيره رفتاری حضرت معصومه(س) الگو بگيرند و در راه احيا‌ و جهانی‏ شدن فرهنگ حجاب و عفاف تلاش كنند.
گفتنی است؛ در پايان مراسم از سه دختر نمونه بسيجی از سوی جامعه بسيج زنان و كميسيون امور بانوان و كتابخانه عمومی بشرويه با اهد‌ا جوايزی به رسم ياد بود قدردانی شد.
همچنين بانوان عاشق اهل بيت عصمت طهارت(ع) بشرويه، به نيت تبريك از پرچم مقدس بارگاه ملكوتی حضرت معصومه(س) طی مراسم ويژهای استقبال كردند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: حجاب حضرت معصومه الگو
| یک شنبه 22 اسفند 1400 | | 19:36 | | بهاره کریمی |
درباره


****** بسم الله الرحمن الرحیم ****** در عشق، تو اقتدا به زهرا کردی صد پنجره نور، بر جهان وا کردی آرامش و رستگاری دنیا را در خیمه چادرت مهیا کردی ******************************** با سلام من بهاره کریمی هستم دانش آموز پایه ششم ، مدرسه پروین اعتصامی ******************************** قصد دارم در این وبلاگ ارزش والای زن را در جهان نشان دهم و فرهنگ حجاب را در جامعه زنده کنم.شما خواننده عزیزمی توانید آزادی و حجاب و پوشش و آرایش و کلیه مسائل زنان را در این وبلاگ مشاهده کنید. لطفا با نظرات خود ،من را برای تهیه بهتر مطالب یاری کنید
امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 16775
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

آیه قرآن تصادفی

TOOLS SALAVAT